When I'm with You
當我與妳一起


歌手 Cyril Niccolaï
中譯 Daisy

You, I wanna hold you tight
妳,我想要緊抱妳
And dream every second of the day...
分分秒秒想著妳……
You, you make me feel so right
妳,妳讓我感覺一切是如此完美
One smile and there's nothing else to say...
一個微笑 一切盡在不言中……
And all my life is changing now
我的生活全然改變
You've turned it upside down
妳已使它截然不同
And every time I see your smile
每次看見妳的笑容
I can't control it
我情難自禁
That's the way it goes...
無法自拔……

I see the words so soft and kind
我喜歡妳的軟濃細語
I'm happy just be alive
我慶幸自己的存在
When I'm with you
當我與妳一起
It brings me light into my dark
妳為我的黑夜帶來一束曙光
There's nothing that I could not fight
沒有什麼我不能挺身面對的
When I'm with you
當我與妳一起
When I'm with you
當我與妳一起

And now I know the road is long
雖說情路長久
But time can make us get away
但我們會隨時間而茁壯
Yeah~~
耶~~
Did you ever really see
妳曾真的發現嗎?
All the joy you brought to me
所有妳帶予我的快樂
When you got into my life
當妳駐入我的生活
And all my life is changing now
我的生活全然改變
You've turned it upside down
妳已使它截然不同
And every time I see your smile
每次看見妳的笑容
I can't control it
我情難自禁
That's the way it goes...
無法自拔

I see the words so soft and kind
我喜歡妳的軟濃細語
I'm happy just be alive
我慶幸自己的存在
When I'm with you
當我與妳一起
It brings me light into my dark
妳為我的黑夜帶來一束曙光
There's nothing that I could not fight
沒有什麼我不能挺身面對的
When I'm with you
當我與妳一起
When I'm with you
當我與妳一起

It doesn't matter who you are
妳是誰並不重要
It doesn't matter where we go
我們所去之方並不重要
Wherever I will go...
天涯海角我與妳一起……

But it's my life
但這是我的人生
It's you and I against what people say
我和妳一齊對抗流言蜚語
I can't survive without your smile
我不能沒有妳的笑容
I can't deny it that’s the way it goes...
我不能否認就是這樣……

I see the words so soft and kind
我喜歡妳的軟濃細語
I'm happy just be alive
我慶幸自己的存在
When I'm with you
當我與妳一起
It brings me light into my dark
妳為我的黑夜帶來一束曙光
There's nothing that I could not fight
沒有什麼我不能挺身面對的
When I'm with you
當我與妳一起
When I'm with you
當我與妳一起

And I feel
而我感覺
And I feel
而我感覺
Every night and every day
每夜每日
I still feel
我始終感覺
I have so much left to say
我仍有許多未竟之語
And I feel
而我感覺
Cause I know I can't go on without you
因為我不能沒有妳
Without you...
沒有妳……


☆雖為拙譯,仍舊請勿轉載,謝謝大家的配合。☆


Cyril Niccolai - When I'm with You
arrow
arrow
    全站熱搜

    Daisy | 戴希 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()