close
The Ice-Cold Demon's Tale

(→Blood really  treasures that key!)

Actually,I've known there's drama aobut Demon's Tale before,

but since my Japanese's extremely poor...I didn't listen to it.

Luckily,I've accidently found its translation recently!!!

(I suddently think that I should keep learning Japanese...

for my fav comics!XD

But I've to learn French well first......=.=)

Perhaps only Annie&品小印 might be a little interested in it........

Anyhow,I just post the links of the drama and its translation for you!

The Ice-Cold Demon's Tale Drama - Track 1 to 6

The Ice-Cold Demon's Tale Drama - Chinese Translation


Thank the blogger sooooooo much for offering the translation!!!

I hope you enjoy it!

***

Chinese 中文

照片下方文字: 

布拉德真的很珍惜那支鑰匙耶!!!(不知道我在說啥的請跳過)

標題:《冰之魔物語》廣播劇

其實我以前就知道這部有廣播劇了,

但因為我的日文很爛,所以就沒有聽了.......

但最近我意外發現這部廣播劇的中文翻譯耶!!!

(突然覺得我應該繼續把日文學好....為了我愛的漫畫!XD

但我學好日文之前要先把法文學好吧...........=.=)

雖然可能只有Annie和品小印對這廣播劇會有一點興趣.......

不管啦,我就是要把廣播劇&翻譯的連結貼上來!XD

《冰之魔物語》廣播劇 - 音軌1-6

《冰之魔物語》廣播劇 - 中文翻譯


超級感謝那位板主提供中文翻譯的!!!

希望你們喜歡啦!!
arrow
arrow
    全站熱搜

    Daisy | 戴希 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()