Green Day's American Idiot on Broadway - Last Night On Earth
年輕歲月合唱團《美國大白痴》百老匯音樂劇版 - 世界末日


I text a postcard, sent to you 
我寫了一張明信片,寄給你
Did it go through? 
不知它有順利到達嗎?
Sending all my love to you. 
將我所有的愛都寄給了你
You are the moonlight of my life every night 
你就是我每晚生命的月光
Giving all my love to you 
我把所有的愛都獻給你

My beating heart belongs to you 
我的心跳只屬於你
I walked for miles til I found you 
我跋涉萬里 直到我找到你
I'm here to honor you 
我在這向你承諾
If I lose everything in the fire 
假如我在烈火中失去了一切
I'm sending all my love to you 
我會將我所有的愛都送達給你

With every breath that I am worth 
我的每個呼吸都是值得的
Here on earth 
在這地球上
I'm sending all my love to you 
我會將我所有的愛都傳達給你
So if you dare to second guess 
所以假如你不怕再次的揣測
you can rest assured 
你可以僅管確定的放心
That all my love's for you 
我所有的愛都是為了你

My beating heart belongs to you 
我的心跳只屬於你
I walked for miles til I found you 
我跋涉萬里 直到我找到你
I'm here to honor you 
我在這向你承諾
If I lose everything in the fire 
假如我在烈火中失去了一切
I'm sending all my love to you. 
我會將我所有的愛都送達給你

My beating heart belongs to you 
我的心跳只屬於你
I walked for miles til I found you 
我跋涉萬里 直到我找到你
I'm here to honor you 
我在這向你承諾
If I lose everything in the fire 
假如我在烈火中失去了一切
Did I ever make it through? 
是否我能通過這考驗? 

歌詞來源

※Green Day原版

arrow
arrow
    全站熱搜

    Daisy | 戴希 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()