Seasons Fly

季節不斷更迭

Singer Darin Zanyar

Chinese tr. Daisy

 

I still see you beautiful as you were

看見妳美麗如昔
Like the winds you blow me away

像風般將我吹離
To the dreams

在夢中
That's where I meet you

才能與妳相見
I never wanna wake up

我寧願就此不醒

Wish we could stay here

盼望我們能在一起
In this moment

就在這一刻
'Cause I miss you

因為我好想妳

Watching the seasons fly
Going around in circles

看著季節不斷更迭
Why, why you left me all alone

為何 為何妳要留我孤單一人?
Thinking why you can't come home

想著妳為何不回來
The nights are killing me

漫漫長夜對我是種煎熬
Without you baby I can't sleep

寶貝 沒有妳我無法入眠
You took my heart out, kept it well

妳帶走我的心
Now you're gone

而現在 妳離開了

For every step I take

每走一步
The road just seems longer

道路似更漫長
Like in a box I'm not getting out

就像被困在盒子裡 我找不到出路
Wanna feel stronger

想要堅強起來
But the room is getting smaller

空間卻越來越狹小
'Cause all I think about is her

因為我滿腦子都是她

Watching the seasons fly
Going around in circles

看著季節不斷更迭
Why, why you left me all alone

為何 為何妳要留我孤單一人?
Thinking why you can't come home

想著妳為何不回來
The nights are killing me

漫漫長夜對我是總煎熬
Without you baby I can't sleep

寶貝 沒有妳我無法入眠
You took my heart out, kept it well

妳帶走我的心
Now you're gone

而現在 妳離開了
Now you’re gone

現在 妳離開了


Watching the seasons fly
Going around in circles

看著季節不斷更迭
Why, why you left me all alone

為何 為何妳要留我孤單一人?
Thinking why you can't come home

想著妳為何不回來
The nights are killing me

漫漫長夜對我是總煎熬
Without you baby I can't sleep

寶貝 沒有妳我無法入眠
You took my heart out, kept it well

妳帶走我的心
Now you're gone

而現在 妳離開了

You’re gone

妳離開了


So she's coming back no more

所以她不會再回來了
So she's coming back no more

所以她不會再回來了
So she’s coming back no more

所以她不會再回來了

No more

不會回來了

No more

不會回來了

☆雖為拙譯,仍懇請勿任意轉載,謝謝大家的配合。☆


arrow
arrow
    全站熱搜

    Daisy | 戴希 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()