Yesterday was my younger brother's birthday,
and today is mine.
I received lots of benediction 
from my dear family,Tina,Sha,and Mom!
(The first was from Tina!)
Thank you so much!!!
My mom gave each of us 200 dollars to buy what we want,haha!
My elder brother was busy with his study,
but he brought a chocolate cake from Starbucks for me,thanks!!!
(But.....
I remember it is you who have me lose weight almost everyday.
Don't you know chocolate cake was high-calory?
So,if I''m still as fat as now,it's all your fault!!XDDDD)

Oh,I must to tell you............
I've said yesterday was my brother's birthday,
and the important thing was I managed to kiss him!!!!!
Wahahahahahaha!!!!!!!!!
When I'd like to kiss him,
he pushed me from him,
and my niece also wanted to stop me.
But I told her,"Let's kiss uncle together,all right?"
And then.................
 she was so happy to do the same thing with me!
So,we got it!!XDDDDDDDDDDDDD

Since I came back from Taichung last night,
Rose Pie was exactly as our birthday cake!
So tasty!!!!!!!!!!!!!!!!!

***

Chinese 中文

昨天是我弟弟生日,
而今天則是我的生日.
我收到來自親愛的家人,還有Tina,蝦,汪麻的祝福.
(而且Tina是第一個給我祝福的人喔!)
超感謝你們的!!
媽媽給我和弟弟各兩百元去買自己想要的東西,哈哈!
哥哥忙著讀書,
不過回來的時候他帶了星巴克的巧克力蛋糕給我耶!!!
謝謝!!
(但是.....
我記得幾乎每天都叫我要減肥的人好像是你吼?
難道你不知道巧克力蛋糕的熱量有多高嘛?
所以........如果我還是像現在一樣胖,
一切都是你的錯喔!!XDDDDD)

喔,我一定要跟你們說........
我說了昨天是弟弟的生日,
重點是我昨天親到他了耶!!!!!!!!!!!!
哇哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈!!!
我要親他的時候,
他一直把我推開,
然後我姪女也一直要阻止我.
但是我跟她說:"我們一起親Uncle好不好?"
然後.................
她就好開心的跟我一起親!!!
所以我們就得逞了!XDDDDDDDDDDDDD

因為昨天晚上剛從台中回來,
薔薇派剛好可以當我們的生日蛋糕.
好~~~~~好~~~~~吃~~~~~喔~~~~~~~~~~


Mouth-watering Rose Pie!! 令人口水直流的薔薇派!!
arrow
arrow
    全站熱搜

    Daisy | 戴希 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()